Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2015

Άξονες αναστοχασμού


  1. Κερδίζουμε, τελικά, από την χρήση μιας κινηματογραφικής ταινίας στη διδακτική της φιλοσοφίας; Και με ποιες προϋποθέσεις;
  2. Με τι άλλο θα μπορούσαμε να συνδυάσουμε την προβολή κινηματογραφικών αποσπασμάτων στο μάθημά μας;
  3. Ποιους στόχους επιτυγχάνουμε με την αξιοποίηση του κινηματογράφου στο μάθημα;
  4. Οπτικοακουστική παιδεία/γραμματισμός: Τι είναι και πώς τον επιτυγχάνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου